Produkt dnia
Olejek naturalny LAVENDA 100% LUNAVIT GERMANY eter
Olejek naturalny LAVENDA 100% LUNAVIT GERMANY eter
51,80 zł 49,21 zł
szt.
Bransoletka Magnetyczna silikonowa Lunavit Germany
Bransoletka Magnetyczna silikonowa Lunavit Germany
205,80 zł 195,51 zł
szt.
Lava Pearl Bransoletka z natural. olejkami LUNAVIT
Lava Pearl Bransoletka z natural. olejkami LUNAVIT
60,00 zł 57,00 zł
szt.
Syfon automatyczny do zlewozmywaków 1-komorowych 9
Syfon automatyczny do zlewozmywaków 1-komorowych 9
52,00 zł 49,92 zł
szt.
Szafka pod zlewozmywak 50x80cm BIAŁA + zlew+syfon
Szafka pod zlewozmywak 50x80cm BIAŁA + zlew+syfon
225,00 zł 216,00 zł
szt.
Olejek naturalny Cajeput 100% LUNAVIT GERMANY eter
Olejek naturalny Cajeput 100% LUNAVIT GERMANY eter
27,80 zł 26,41 zł
szt.
Zlewozmywak stalowy fi 50 dekor wpuszczany w blat
Zlewozmywak stalowy fi 50 dekor wpuszczany w blat
118,00 zł 113,28 zł
szt.
Zestaw kuchenny biały 80x50+zlew dekor+bateria
Zestaw kuchenny biały 80x50+zlew dekor+bateria
499,00 zł 479,04 zł
szt.
Bransoletka Aroma FIONDA Lunavit Germany szary-sre
Bransoletka Aroma FIONDA Lunavit Germany szary-sre
241,80 zł 229,71 zł
szt.
Magnetyczna broszka Power Heart Lunavit Germany
Magnetyczna broszka Power Heart Lunavit Germany
107,80 zł 102,41 zł
szt.
Zlewozmywak stalowy 60x60 gładki nakładany na szaf
Zlewozmywak stalowy 60x60 gładki nakładany na szaf
148,00 zł 142,08 zł
szt.
3 Olejki+BRANSOLETKA SOSNOWY PINIA LIMONKA I MIĘTA
3 Olejki+BRANSOLETKA SOSNOWY PINIA LIMONKA I MIĘTA
122,80 zł 116,66 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 602 11 10 40.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok@intermaniak.pl lub telefonicznie: +48 602 11 10 40. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, koszt przesyłki pokrywa kupujący.

pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl